Πρόκειται για μία αυτοκινητάμαξα μοναδική στην Ευρώπη και στον κόσμο, αντίγραφου της διάσημης κλάσης Γερμανικών αυτοκινηταμαξών σειράς SVT 877 γνωστή στον κόσμο και σαν Hamburg Flyer “Ιπτάμενος Αμβουργιανός”. Παραγγέλθηκαν 8 τέτοιες αυτοκινητάμαξες για λογαριασμό του δικτύου των ΣΠΑΠ (Σιδηρόδρομοι Πειραιώς Αθηνών Πελοποννήσου) από την Linke Hofmann Werke με σκοπό την δρομολόγηση τους στον άξονα Πειραιά – Τρίπολη – Καλαμάτα και Πειραιά – Πάτρα – Πύργο – Κυπαρρισία. Τέθηκαν σε λειτουργία το 1938 αριθμημένες ως 2ΑΚ 420-01 (έως 08) και από το 1962 οπότε και έγινε η απορρόφηση των ΣΠΑΠ από τους ΣΕΚ (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους), η αρίθμηση άλλαξε σε 4201 – 4208. Ήσαν διπλές αρθρωτές δηζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες, συνολικού βάρους 55,9t και ιπποδύναμη 420hp, με μηχανικό κιβώτιο, συνολικής χωρητικότητας 92 ατόμων και μέγιστης ταχύτητας 65km/h. Το 1976 η αυτοκινητάμαξα υπ’ αριθμόν 2ΑΚ 420-01 μαζί με δύο αδελφές της (420-03 και 420-05) στέλνονται από την Πελοπόννησο στην Θεσσαλία μαζί με μία πληθώρα τροχαίου υλικού, με σκοπό να παρέχουν επιβατική υπηρεσία στο Θεσσαλικό Δίκτυο.
Το τέλος της καριέρας της στις επιβατικές μεταφορές ήρθε το 1990, οπότε και τελειώνει η ιστορία 53 χρόνων τακτικής εκμετάλλευσης της αυτοκινητάμαξας. Από το 1991 και μετά, παρέμεινε σε απόθεση στις γραμμές του σταθμού Βόλου, μέχρι το 1993 που επισκευάζεται και βάφεται στα αυθεντικά χρώματά της με σκοπό να εκτελεί μουσειακά δρομολόγια στη γραμμή Βόλος – Καλαμπάκα. Από το 1998 και με την διακοπή της τακτικής επιβατικής και εμπορικής κίνησης στο τμήμα Βόλος – Καλαμπάκα, η αυτοκινητάμαξα βρίσκει καινούριο σπίτι στον σταθμό του Βελεστίνου όπου και συντηρείται έκτοτε από τα μέλη του μουσειακού σιδηροδρόμου Θεσσαλίας.